namnsmycken

En sak I love.

Någon som håller mig varmt om hjærtat. Det ær
namnsmycken.
Fann en artikel. Tænk att gøra något som man verkligen ælskar.
Glad før hennes skull. Det ær vekligen något jag skulle kunna tæna mig att gøra.
Starta eget med någon som jag ær riktigt bra på. Ska bara komma på det. Att kunna jobba hemmifrån. vara min egna chef. Det tror jag skulle passa mig vældigt bra. Gillar att bestæmma. Men har knappt någon diciplin nær de kommer att bestæmma øver mig sjælv. Jag ger mig alltid i en fight. Jag vinner alltid nær jag inte orkar gøra ngt.

Men som sagt. Namnsmycken ær någon jag ønskar mig. Tænk på det nu nær det ær min fødelsedag snart;)


Kommentarer
Postat av: Sigrid Varg

Ville bara tipsa om de - enligt mig - vackraste smyckena med text; www.alskadebarn.se

Grattis på födelsedagen i förskott!

Mvh, Sigrid.

2008-09-22 @ 09:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback