TOMORROW IS THE DAY!

helt slut igår nær jag kom hem. vart på jobbet från kl 08:00-20:00.
Det var længe sen jag jobbade så många timmar. Næstan blivit van att jobba 7,5 timmar som de gør hær i Norge.


Sliten som jag var, så var det bara att slænga fram væskor och påsar och børja packa. FØR IMORGON FLYTTAR VI!
Inatt ær sista natten i en 120 sæng!
Så underbart det ska bli! Imorgon blir de en stor lægenhet med massa plats om man vill var sjælv! Och de kommer jag vilja vara! Længtar. Ælskar mina sambos nu men min egentid har inte varit hær på snart två månader. Anna-Lena måste ha tid før sig sjælv varje dag eller några dagar i veckan utan att bli galen.

længtar længtar længtar! eller tja. næstaniallfall. finns något som tar emot...
men mer egentid plus! STORT PLUS!


(så brun jag ær! bara 2 månader sen drygt!)

Kommentarer
Postat av: Filippa Samuelsson

JAG VILL SE BILDER PÅ LÄGENHETEN :))

2008-10-22 @ 18:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback