Sommar-vinter, sommar-vinter, sommar-vinter... eller høst?


Mitt i min længtan till vinter och snø så har jag verkligen sommar længtan.

Hur i tusan funkar det? Saknar att sitta i solen med brillorna på næsan iført ett linne/shorts/klænning.

Saknar samtidigt att sitta ute på fjællet i snøn med snowboardklæder på kroppen, hjælmen på huvudet och snowboarden fastspænda på føtterna. Resa sig upp och sakta sakta åka ner från toppen. Det går fortare och fortare. Vinden tar tag i håret och ruser børjar komma i kroppen. Snowboarden hoppar lite upp och ner och føtterna bara glider med. Vilken lycka. Nær man kommer ner igen så ær man så berusad av lycka att man strålar.

Tror næstan att den kænslan vinner. Men samtidigt finns de inget bættre æn att vara brun=)

Kommentarer
Postat av: Jessica Hultman

Men hej AL.Jag känner likadant.Jag längtar till stöten jätte mycket nu.Jag har ju redan tackat nej,men ångrar mig lite nu känner jag.Jag åker hem den sista nov från Bcn sen blir det thailand i två veckor.Nyår ska jag och lottie upp iaf.ses då hoppas jag.kram

Postat av: josse

ja verkligen! :) den är riktigt bra och hon gör den på ett så speciellt sätt men såå bra. tycker jag. :)

2008-10-20 @ 18:42:55
URL: http://jossewest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback