nya inköp på sistonne - mitt favvo köp!

 jag vet att jag inte har råd men ibland kna man inte rå för något om man känner hur man faller för en sak.
Någonting jag faktiskt inte kunde sluta tänka på för mer än två månader sen är denna jackan. Såg den faktiskt i en blogg och efter det var detta den ända jacka jag kunde tänka på. Ballongformad längst ner och en underbart stor krage längst upp. Den är från ICHI 699,-

Gick runt i Olso för att leta reda på det. Den fannsi Svart coh i någon konstig mönstrad färg men den grå fanns inte i Oslo om man ska lita på hon som jobbade i ICHI butiken som även ringde runt lite för att fråga. På min födelsedag gick jag och Henke runt lite i stan i Göteborg för att en sista gång se om jag kunde hitta den. Den sista affären jag gick in i var den det första jag såg när jag åkte upp för trappan. Kunde inte tro mina ögon och hoppade upp och ner. Sett på andra jackor innan och vart nära på att köpa någon bara för att jag måste ha någon i vinter. Så himla lycklig över att jag inte köpte någon på impuls den här gången. Denna kommer även att passa supert nästa säsong! i know it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback