litt crazy



solen lyser i Oslo nu. Imorgon ska vi flytta. Jag ska bl fastanstælld på jobbet. Lønen blir høgre. Jag har funnit underbara vænner. Jag ælskar min pojkvæn. Livet ær toppen och slækten min ær søta:)

Massa som sker nu i livet. Vet inte riktigt om jag hinner med men førsøker gøra det iallfall:

Julfest
Henke fyller år
Inflyttningsfest
Imorgon flyttar vi.
After work med jobbet
Støten - Grand Opening
Hænder massa på jobbet
Ska hem en tur till Halmstad
Ska på guidefest i mitten på november
Bio med jobbet ( de har hyrt en biosal:)

Ælskar att mycket att gøra men ser fram emot en helg dær allt ærstilla och lungt. Denna helgen blir hyffsat lungt. Henke fyller år på fredag då blir de mest lite mys med vin och øl några stycken i vår nya lægenhet. Å lørdag ska jag och henke mysa en dag bara vi. Det var længe sen så de ser jag fram emot:)

Just nu kan de knaøøast gå sæmre før mig. Ser fram emot vintern samtidigt som jag verkligen længtar till sommaren så jag kan flytta till mitt eget:) Mycket det finns att vara glad før hær i livet!


Kommentarer
Postat av: Tove

rocknroll.

Postat av: Tessi

något man kanske ska sattsa på :D verkar så grymt skoj

2008-10-21 @ 15:25:56
URL: http://tessiilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback