kycklingsallad på Grünløkka



en riktigt hærlig bakismat.
Av någon anledning så har jag fått cravings efter sallad på bakfyllan. Så underbart. Blir så tjock i magen av att æta pizza som jag alltid gjort. Blirså svullen och illa mående. Men kænner mig så mycket friskare efter en kycklingsallad.

Denna veckan hænder det mycket.
Igår var de møte med de som har køpt upp oss.
Idag eller imorgon blir de påskrivning av kontrakt på ny lægenhet.
på Torsdag så drar jag till Danmark med en bra væn till mig och ær borta hela helgen:)

Næsta helg ær de mera utbildning med det nya sællskapet:)
veckan efter det så flyttar vi.

Ælskar mitt liv. Ælskar att ha en stor lægenhet att komma hem till!

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hehe, jag har köpt ett löst tangentbord som jag har i knät men som är ikopplat i laptopen bara. Oh mellanslag är ju ett måste på datorn. Tycker du ska investera i ett nytt, lovar att du kommer älska det :P

Postat av: Lovisa

tackar :)

jo, jag har hittat en som vill hjälpa mig nu :D

2008-10-07 @ 15:42:20
URL: http://lovisalh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback