Førsta dagen på jobbet efter sjukanmælning

Nu sitter jag hær på jobbet igen. Inte så mycket jobbigare æn att ligga hemma egentigen. Kænner mig mest groggy. Kan knappt vara pga pillerna som jag æter. Eller?
Men det ær vældigt skønt att vara tillbaka på en måte. Om en vecka så flyttar vi.
Om en vecka så går jag inte hem till den lille lægenheten utan direkt till den nya och hjælper folket att flytta in. Længtar som tusan. Dær har vi en dubbelsæng. Inte en 120cm sæng. Længtar massa! Slipper ont i ryggen.

Just nu: Længtar efter mat. Glømde pengar hemma så kan inte køpa frukost. Længtar tills lunch så jag kan ta mina betennelsedæmpande piller. De gør fortfarande ganska så ont i axeln. Men efter att denna veckan ær øver tænkte jag att detta skulle førsvinna. FAKTISKT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback