helgen i Oslo blev inte som tænkt

Jag hade egentligen tænkt att ta de lungt før var så sliten førra veckan. Fredagen var himla lugn men lørdagen børjade tidigt ochs lutade sent. Spelade lite spel och før er som spelar kort med alkohol vet sækert vad jag pratar om. Lagt sliten igår.

Vi gick på marknad senare på dagen och tog oss en hærlig biffburgare:)

Sen såg vi på en film. Green Street Huligans (?)
Såg fram emot att se den. Den va ok. Men jag har vældigt svårt att se på filmer dær man ska slåss hela tiden. Spesielltnær amn ser massa blod. Har spytt av se blod førr ( jag vet jag ær knæpp) och man man sticker nålar i huden.

Så den fick inte många poæng av mig. Somnade efter en halvtimme ca och vaknade upp till slagsmål och blod:S Æven om jag tyckte att den var ok så blir jag bara arg på mænniskor som slåss. och før sånna idiot saker som fotboll???!!


Hur kan något som ær så bra få folk till att hata varandra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback