vår "vägbula"

 ... som H kallar de.
just nu känns de lite tungt.
visst de finns värre saker att va orolig för.
mest att Oslo börjar närma sig

T ringde idag.
jag förstår honom, vill bara de bästa
kanske kan vara så att han inte kommer med till Oslo
vilket i sin tur betyder att vi kanske inte har råd att ha lägenheten

älskar den. kan inte hitta en bättre. Sen kan man ju inte ha en bättre roomie
så blir ledsen över att han kanske inte kan komma med.

så just ni känns de lite tugnt.
vart så orolig för jobb, lägenhet och att allt ska klaffa.
kändes så bra efter i onsdag. för bra för att vara sant.
verkligen hur glad som helst för T. han är värd de bästa och håller tummarna för honom
men vill verkligen ha den här lägenheten

den höga depositionen är inte de som är jobbig för de löser vi.
men den höga hyran. antingen så får vi hitta någon som vill bo där.
men de verkar så svårt eftersom vi flyttar in om 4 dagar.

det löser säkert sig. kände mig bara så trygg. en underbar känsla.

nu känner jag mig inte så trygg.

rädd

orolig

nervös

vill tillbaka till tryggheten..
104196-1267


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback