ut på äventyr i Oslo igen

måste sticka till skattekontoret idag och skaffa norkst personnummer
kommer ta över en månad att få det. och om jag inte har de innan min första lön så kommer det att dras 50% på min lön som jag får tillbaka om ett år med dekerationen:S

dragit mig lite för det. måste ut och gå och ät lite osäker när jag inte känner mig hemma någonstans.
Henke kan inte följa med för att någon måste ju vara hemma OM toalettmannen kommer.
HAN MÅSTE komma idag. det är helg sen och det fungerar inte att gå utan toalett över helgen. Idag är vi inne på den tredje dagen utan. snart är jag inte snäll länge. varit så förstående hittills när mäklaren ringt. men nu orkar jag snart inte vara snäll. vart så mycket problem hittils.

aja.. dax att fixa till sig och käka frukost för att sen ta trikken till Töyen/skatteverket



ha de!

Kommentarer
Postat av: Sukki

Hej!! :) jag har kört igång en designutlottning ifall du är intesserad :D kolla gärna in mina skönhetstips med :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback