underbar dag!

104196-1230

det är verkligen en fantastisk dag ute! vaknade halv 9 av att solen lös in i ögonen brukar inte vilja vakna på de sättet men de va ite så tokigt idag

sitter påklädd och ska snart ta bilentill Linis i Kållered.
H ska jobba på svenska mässan idag så idag blir de en riktig girl-day

vi ska sola och sen vara ute och gå massa. känner att nu när jag ändå ska flytta
till Oslo och ska bli hurtiga så måste jag gå mycket så att jag inte tycker att de blir för jobbigt när jag väl kommer dit.

så himla nervös. det är hel galet. vill bara att Thomas från mäklarfirman ska
ringa så att jag slipper undra om det är ngt som är fel. vill så himla gärna ha den!!

ska se om det går att låna lite bilder och lägga upp så man kan se hur den ser ut här i bloggen.....


ha de fint så länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback