dagens hiss och diss

Dagens

  Hiss:
bakis PETS!
riktig bakispizza. hipp hurra för det. hittade riktigt bra pizza vid killarna med UNDERBART LJUVLIG vitlöksås.
brukar inte orka en helpizza men idag åt jag till och med fortare änHenrik och HELA:)

   Diss:
att man mår lite dåligt.
tror inte att de va så farligt som de kändes i morse. Henke har tagit hand om mig. Hämtade täcke och morgonrock så ja inte frös.

skulle kunna sätta promenaden, till killarna på 1 timme, som en diss men de är nyttigt att gå. vi går en timme varje dag. så den får hamna på dagens övrigt:)

  Övrigt:
promenaden samt att jag är klar med att se på sista säsongen på the hills (som jag förövrigt trodde va en vanlig serie men som tom Henke visste att de inte va.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback