ta hand om dig själv:)

går hade jag en riktigt skön dag.
slutade jobba vid 16.00

gick hem å körde en ordentlig städning av min lya.
torkade golv, damtorkade, städade, diskade och fixade i garderoben.

nice

sen duschade jag med hårinpackning och hade ansiktsmask.
nu känner jag mig riktigt fräsch



så skönt att få sova ut i morse med.
eller sova ut och sova ut
försökte vara vaken till 3 inatt men de gick inte så bra.

sen väcktes jag i morse.
men de gör inte så mycket. de resulterade i att jag ska ta en morgonpromims .




såg ju saw IV igår
det är helt sjukt va sjuka människor de finns där ute som faktiskt kommer på sånna filmer!!!!
(fast ändå tjatar jag på alla som villse att de ska se dem:S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback