WIIIIIIIIIIII!!

äntligen! jag har skaffat mitt ett wii fit!
Isabel hängde med mig en snabbis på stan för att guida mig genom Oslo by

vi gick från affär till affär och till sist hittade vi
sista affären ringde runt lite och hitta ett till mig:=)
jag va så lycklig att jag småsprang hem
spenderade 3 timmars "träning" innan jag insåg att jag kanske skulle hita duscha innan Henke kom hem. 

nu är jag helt slut. ska slänga migi sängen för att:
vakna imorgon
gå till jobbet
jobba
komma hem
WII FIT!

för alla som inte riktigt vet va detta är så är det ett nytt spel som man kan träna via ( jag är sjukligt slapp så orkar inte träna på gym eller har tillräcklig mycket "go" och gör ngt självmant) men hjälp av en step up bräda och intruktioner så tar man sig igenom olika program och de blir svårare och svårare ju bättre man blir. man kan väga sig och bestämma mål med viktnedgång. sjukligt bra. så ger den lite bra tips oxå=)

SJUUUUUUUUKT BRA INKÖP
(bilder kommer)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback