sol vind och vatten!

nu ær de æntligen sol ute:) *lycklig*

efter mycket vind och vatten så kommer de lite sol.
ska væl ta vara på den så længe som møjligt.
kommer antagligen inte vara så længe till. :S

de e planer att ha en klassåtertræff i sommar.
spænnande.
eftersom jag har inte haft tillgång till så mycket internet så kan jag inte hjælpa till så mycket just nu.
men ser fram emot att iallafall ha bokat in en tid jag ska komma hem på besøk:)

så den 23 augusti kommer jag hem på festing med vænner jag kanske inte har træffat på 5 år:)

om en halv timme så e de lunch!

sjutk trøtt....

Kommentarer
Postat av: Vera

Det ær bara att komma nær du vill efter jobbet! ring så førklarar jag vægen. jag har inga pengar på mobilen så jag kan inte smsa eller ringa. hør av dig! :)

2008-06-25 @ 07:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback