oslo

vart en lång dag
vart på jobb mellom 8-16
när jag skulle hem så va de tydligen tekniskt fel på de tåget jag skulle med så vart tvungen att ta mig till t-banen10 minuter bort. VÄRMT!

inne istan orkade jag inte hem så stannade i stan och shoppade lite:)

när jag välkommit underfund med hur bussen gick så åkte vi å hämtade Borka och Lisa som nu är i Oslo.
åkte och hämtade pizza-åkte hem till oss för att äta.

nu har alla åkt.Henke åkte till jobbet. tänkte gå å lägga mig snart. så sjukt trött.
trodde jag skulle somna idag framför datorn på jobbet.

inte orkat skriva så mycket idag.
går mest i dvala... så går de när jag sovet 3 timmar/natt...
har så svårt att sova. men snart kommer henke jobba dag. då tvingar han väl mig attsova tidigare eftersom han börjar 2 timmar tidigare:)

image1500

mitt nyckelkort på jobbet tills jag får ett eget kort:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback