indisk och pakistans restaurang



eftersom igår var igår så orkade jag inte röra mig från soffan på hela förmiddagen (läs dagen) när klockan närmade sig 15:30 hade jag så ont i magen för att jag var så hungrig. hade inte orkat äta något tidigare.  vi beger oss ner till en restaurang som vi kört förbi med bilen som ligger  precis vid oss.

hur mysigt ställe som helst! kändes precis som att vi var utomlands på restaurang för inredningen va så bra. vi beställde en pizza för 169 NOK. vi hoppades bara på att det var en stor pizza eftersom den va så dyr. till de så ingick en 1½ liters läsk




in kom en bamse pizza!
gott som tusan.
räkna med att vi kommer tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

HIhi snacka om bakispizza ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback