HELMER - lever än <3

HELMER



en sak ska man veta om mig..
ta hand om växter kan jag inte.

har till och med tagit dö på en kaktus.
de ska inte vara så svåra att sköta mycket men väl!
de behöver ju inget vatten nästan.

men jag fick den att mögla:S
taskigt läge



men nu har jag haft Helmer nästan lika länge som vi har haft lägenheten och han lever fortfarande! Jag har vattnat honom när de va 30 grader. jag har tagit hand om honom när de har regnat.
trotts att han har fått vatten ur en ölflaska så över lever han (HAR FAKTISKT SKÖLJT UT DEN INNAN)

vem vet.... jag kanske är redo för ett husdjur:)

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbolllsspelarn

Lite mycket har du sagt, men det är lugnt ;) har ju sett bilder på henne i kort hår så jag visste att det skulle komma :)



Jag sparar mitt hår nu jag...

Postat av: Henkes mamma

Han ser riktigt fin ut Helmer tycker jag. Mycket fräschare än alla mina Lisor o annat som jag har på balkongen. De har blåst sönder fullständigt nästa. Jag hatar det här blåsandet!!!

2008-06-24 @ 10:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback