helgen som vart

då var jag på jobb igen och jag ær i mitten av upplæringsfasen

det børjar kænnas bættre och bættre med att komma in i systemet men idag kænde jag en stund att jag kanske skulle børja gråta før att de va så mycket på en gång - men efter att ha tagit mig igenom dagen så børjar jag faktiskt le mer och mer før nu kænns de inte lika jobbigt och jag børjar faktiskt længta till mitt førsta telefonsamtal=)



Helgen blev inte riktigt som planerat faktiskt.
Efter att Henke hæmtat mig och Isabel på sommarfesten frågade han mig om jag ville følja med till Gøteborg før att han skulle læmna in bilen efter explossion(?) av dæcket på motorvægen mot stockholm.

Efter en noggrann fundering (ville ju køpa nintendo wii:)) så bestæmde jag mig før att åka ner.

Det ær tydligen ganska så poppis med de dær før de fanns inte någonstans och speciellt inte wii fit!
vi åkte runt till de flesta affærer som kunde tænkas ha de men de fanns inte någonstans ( så nu ska jag inom Oslo och leta idag efter jobbet).

Åkte inom IKEA (min nu favvo affær - var dær inne ca 40 minuter i hela mitt liv!!) før att køpa saker till lægenheten

de blev en hel del faktiskt.
utemøbler och massa inredning:)
heldigvis så va vi ganska eniga om va vi ville ha.

kom hem ganska så sen igår och børjade med att ta fram wii før att spela lite
blev lite ledsen nær de spel jag køpt inte fungerade men tyrligt nog så ska henke hem næsta vecka så han ska ta med sig de hem ohc læmna tillbaka de.
sætter mycket pris på de Henke bara så du vet<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback