Hafslund

sitter på jobb..
verkar som att jag kommer attt trivas.
men de e sjukligt mycket att læra sig kan ja sæg. kommer att vara helt slut i huvvet efter idag.
somna søtt. och ensam.... Henke ska visst jobba natt.

vi får gratis mat hær med:)
bra! behøver jag inte laga mat varje dag... kanske ska tænka på att ta med mig något nyttigt brød?
de verkar som att man har smørgåsar till lunch hær i Oslo..

så konstigt.. men men

why not:)
så længe det ær gratis så...

ær fortfarande nervøs men de ær så søt hær.
ska børja med introduktionen næsta vecka tillsammand med en ny.. .
kanske vi kan læra kænna varann mer:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så snällt av dig. Vi åker till Stockholm på torsdag och sedan till Kreta på fredag, åh vad jag längtar! Hoppas det gått bra på ditt nya jobb :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback