viktminskning på 1 vecka?

en kollega till mig har børjat med en diet som passar mig i smaken.
Att æta hur mycket man vill. Tydligen ær de så att det ær en "diet" som
amerikanska lækare tar till nær en patient ska gå ner i vikt infør en operation.

Min kollega har testat den førr och gått ner 4 kg på 2 veckor och sen stannat
dær. 4 kg. precis de som skas ner før min del. 2 veckor. 2 veckor. hmmm....

Nær hon kom till jobbet idag med soppan hon får æta hur mycket som helst
av så vattnades det i munnen på mig. Fick smaka och den var underbar!

Så nu har jag fårr receptet så ska hem tilllaga.
Skønt att det inte bara ær soppa man får æta.
 lægger kanske upp de senare.
SPÆNNADE!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Svar: Skorna är köpta på DNA! VAd kul att du bott i Halmstad, var i Halmstad bodde du? Det är ganska tråkigt väder här, mulet nästan hela tiden!

Postat av: Vera

Heeeej! jag tænkte ringa dig idag nær du hade slutat, men då sa en røst till mig att jag inte hade några pengar kvar att ringa før! Damn :( iaf så ville jag sæga att jag blev jætte glad av att se att du hade skrivit till mig. førlåt om jag har varit frånvarande eller dissande eller nåt. Vi måste verkligen træffas snart! vad sæger du om imorgon? ring eller skriv på nætet, før jag har inga pengar på mobilen førns på fredag.

Kraaaaam!

2008-07-15 @ 16:55:24
Postat av: malin

Det receptet lät som något jag skulle behöva testa! Vill jätte gärna ha det om du har tid=)

2008-07-17 @ 13:23:18
URL: http://svmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback