vart tog den vägen???

energin som jag hade i helgen.
suttit i soffan sen jag kom hem från jobbet

funderar på att gå å lägga mig men kommer ändå vakna när H kommer hem.

Dagarna går så himla fort. Det är redan onsdag.
Imorgon är det bara en dag kvar till helgen=)
Sitter ju och jobbar som kunderådgivare och
ibland undrar jag om det är många som har dåliga
dagar. innan man hinner säg sitt namn så hugger de
och menar att DE MINSAN HAR RÄTT skriker och vägrar lyssna.

Men det glädjer mig verkligen när de har lugnat ner sig
och sen tackar mig för att jag hjälpt dem och sen ber som ursäkt.




livet är bra underbart=)

Kommentarer
Postat av: maria

ja det gick. nu kommer jag inte ihåg sidan jag hittade på men antagligen kan man väl googla det :D

maria

Postat av: Linda

Ja, den ungen e verkligen super söt =) är inte min då bara så att du vet =)



Ha de super

2008-07-09 @ 23:09:52
URL: http://phille07.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha , okej :)

2008-07-09 @ 23:10:14
URL: http://frokenamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback