Varför 7 dagars kuren??


innan jag lägger upp receptet
tänkte jag kanske förklarar varför jag går
de på här.  Det är så många som kommit och sagt att de inte tror på dieter
eller att jag är dum som faktiskt testat detta. Jag har aldrig någonsin testat
en diet och kommer säkert inte testa någon mer gång än denna heller.
Men tanken bakom denna är faktiskt himla bra. Vill rensa kroppen från
all skit som finns där. Har haft svårt med toabesök i siste och tänkte att jag
 lika gärna kunde testa. Det är faktiskt bara en vecka tänkte jag (tro mig -
denna vecka känns mycket längre än den är).

 Nu till artikeln som fick mig att gå på denna kur!

(Den är på norska men ska översätta den)


7 DAGARS KUREN

7 dagars kuren är utvecklat av amerikanka läkare och näringsexperter för patienter
som måste gå ner i vikt snabbt före operation. Dieten används på flera sjukhus i Norge och gör det möjligt att gå ner 48 kg på kort tid.

7 dagarsdieten er en metod som kan få dig att snabbt gå ner några kg. Dieten gör de möjligt att reducera vikten med 4 kg på en vecka. Önskar du att gå ner med ändå måste du vänta två dagar innan du börjar med dieten igen. Du kan använda detta progarm hur många gånger du vill. Det rensar systemet för giftstoffer och ger en känsla av god hälsa. Men kom ihåg att du inte får dricka alkohol minst 24 timmar efter att du har slutat med dieten.

Dieten påverkar folk på olika sätt. Efter 3 dagar kommer du att få mer energi än det du använder. Även om man kan dricka kaffe under den här dieten så kan man kanske känna sig i mindre behov för koffien.


Smalsoppan

Dieten består bland annat av en soppa och denna soppan kan du äta obegränsat av under hela veckan med diet. Kom ihåg att ju mer soppa du äter ju mer fett förbränner du. Du kan också äta fisk, magers kött  och grillat, kokt eller bakad kyckling. Grillad fisk eller kyckling kan användas istället för oxkött en av de dagarna.

Kroppen behöver det höga innehållet av protein som oxkött ger. Ett annat alternativ är tonfisk som också innehåller mycket protein. Receptbelagda mediciner kommer inte att påveckas av denna diet. Du kan fortsätta med programmet så länge du vill och du kommer märka skillnad både fysikskt och mentalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback