sol, regn, mulet, åska, blixt



Nu får de faktiskt ta och bestämma sig.
Antingen regnar, åskar, blixtar, är sol eller är mulet.

Pallar faktiskt inte med allt på en och samma dag=)
Inom loppet av en timme hann de ändra sig många gånger om.


16:00 - 16:15 - jag går från jobbet till tågstationen. SOL SOL SOL=)

16:20 - jag går ut från tåget mot bussen hem, molnen börjar komma

16:30 går av bussen. det börjar åska och blixtra

16:45 kommer innanför dörren. det öser ner

17:30 vi åker till affären för att köpa mat. Solen skiner starkt

18:15 (lagom tills att vi kommer hem och ska tända på grillen) regn regn regn regn regn regn
Så klart. GRILLA=REGN i min värld..




bestäm dig!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gother morgon quinna,



Jag ær på Akers Fæstning. Hade planer før det i helgen, men vædret søøøg juh. Åker hem och hæmtar kameran efter jobbet sen ses i stan? Jernbanetorget dær trikken går? Det ær væl samma trikk som går till er man ska ta?

Mr Axel kanske oxå vill med... vad tror du? eller ska vi dissa honom och køra en A-L-L dag? hehe.

Pøss på dig

Postat av: Lisa

Att grilla låter huuur mysigt som helst! Love it!

Jernbanetorget 16:30 ær en deal.



Jag håller alla mina tummar och tår før dig. Chefer brukar inte vara så farliga om man tacklar dem på rætt sætt.. ;) haha. You know.



Sitter och finular på olika lekar man kan leka under bilfærden. Blir nog annars lætt att jag somnar efter en "hård" dag på jobbet.



Pussilipuss

2008-07-22 @ 08:29:44
URL: http://metrobloggen.se/hallen
Postat av: Lisa

Yes! The boys and us. Ska be O fråga mr A om han vill. Eller han och H kanske jobbar tillsammans?

Jaja, ska ændå ringa honom så jag ber honom kolla.

2008-07-22 @ 10:14:38
URL: http://metrobloggen.se/hallen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback