recept på "smalsoppa"

(till 1 portion över flera dagar)
1-2 burkar krossade tomater
3 stora purjolökar eller 1 stor lök
2 kyckling- eller köttbuljontärningar med vatten
1 paket nudlar
1 bunt selleri
1 paket frusna brekkbönor
2 gröna paprikor
0.8 kg morötter
krydda med vitlök, salt, pepper, chili och persilja

*skär grönsakerna i småbitar. Lägg dem i en gryta och häll på tomaterna och de andra ingredienserna. Fyll på med vatten tills de täcker grönsakerna. Koka dem tills de blir möra

Soppan kan ätas genom hela veckan när du blir hungrig. Ät så mycket du vill. Det är inga extra kalorier. Ju mer du äter ju mer går du ner i vikt.  Ät till frukost, lunch osv...

*Ungå bröd, alkohol, söta drycker och sötsaker. Ingen stekt mat.
*Drick massa, minst 6-8 glas vatten om dagen plus en kombination av : svart kaffe, te. juice utan socker och minimjölk.




Om ni går och köper detta till receptet så lägger jag upp dag 1-7 här om någar timmar.
tro mig. jag var skeptisk fram tills imorse och jag är inne på min 4e dag. Det går precis som receptet säger att de ska vara.  Lycka till=)

Kommentarer
Postat av: malin

imorgon ska grejjerna inhandlas och jag och pojkvännen börjar på tisdag, hehe.. är bara lite skeptisk till kommande helg! Hur ska man överleva? Förresten, hur länge räcker receptet du har skrivit ner till dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback