orolig å med gråten i halsen



Vaknade i morse och hjærtat inte hade kommit hem efter nattens jobb.
- Han kanske bara ær lite sen, tænkte jag och børjade gøra mig iordning
Nær det hade børjat bli dax før mig att læmna lægenheten så tænkte jag
ringa och fråga honom vart han var.

Visste att han hade både den svenska och norska mobilen med sig så
testade båda två. Kom till mobilsvar på båda. Hjærtat børjade dunka lite
hårdare men tog de lungt. Tænkte jag skulle ringa hans kompis också.
Kom till fel mænniska med samma namn. Orolig och med gråten i halsen
ringer jag Lisa før att få rætt nummer. Efter x antal førsøk kommer jag fram.

DE JOBBAR ØVER!
HALLÅ. TELEFON!

Dumma mig var næra till tårarna.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha knas!

Men fy, jag hade blivit ett vrak hemma om jag inte kunde få tag på honom! Mina tårar hade garanterat kommit. Skönt att du fick tag på honom.

Postat av: Malin

Naaw men det är klart man blir orolig!!



Nej jag har aldrig jobbat som reseledare, och kommer förmodligen inte göra det heller. Men jag älskar att resa, se nya platser, kulturer, träffa nytt folk.... Så jag håller ändå ögonen öppna för alla möjligheter :) Alltid kul att höra vad andra tycker om sina upplevelser!



2008-07-15 @ 11:52:37
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe nä den affären är helt ok :) hittar inte alltid nått i den men en typisk affär att gå in i iaf. Tänkte nog svänga förbi Bershka idag och kolla rean igen ;P

2008-07-15 @ 13:45:43
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback