Hancock


Vi blev räddade från regnet idag. Som sagt denna helgen skulle vara i min och Henriks tecken men det blev visst inte så mycket med det.

Ett helt Göteborgs gäng trotsade regnet och begav oss in till stan för att gå på "kino"

Galet vilken bra film! Hancock!
Perfekt för en som mig som är lite allergisk mot actionfilmer. Men Will Smith gör den så sjukt bra. Skratta ibland så att jag grät.

Sen grät jag stora krokodiltårar när det blev sorgligt.
Den påminnde mig om att vi ska vara lyckliga över att vi har varandra och att det faktiskt finns sånna som älskar varann men som inte kan vara tillsammans

Vi har de faktist himla bra och vill för det mesta samma saker. Sjukt olika men vem bryr sig=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh va fint sagt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback