INTERVJU och jul

idag efter jobbet drar jag och Linni ner till stan för att kolla upp julklappar.
2 jular skall firas i år.


I och med att jag slutar kl 12:00 på julafton så kommer min prins på en svart häst och hämtar mig efter jobbet. Så drar vi oss ner till Varberg för att fira den första julen tillsammans med svärmor, svägerska och ???
Hur mysigt som helst och längtar jätte mycket!

Dagen efter tar vi hästen för att fira med min familj. Ska bli underbart i och med att jag inte har firat jul tillsammans med dem de senaste 3 åren. Vi ska vara i min systers underbart härliga hus(eller hur??). Hoppas att vi kan stanna i Halmstad i någon dag iallafall för att vila innan vi drar norr igen för att fira nyår i snön med massa vänner.


efter att vi har vart i stan så ska jag på intervju.
inget speciellet egentligen. Panel.no har lite undersökningar. Denna tar 3 timmar. Får mat och en härlig slant för att jag ställer upp. Alltid bra när man ska köpa dubbelt så många klappar i år:)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fattar fortfarande noll. Intervju, musik och vad du mer bubblade om i telefonen. Sedan SMS som sa att du förstår när du läser i bloggen. Vad är Panel.no för något. *flin. tänk på att storasyss är över 40 och kanske inte riktigt hänger med i svängarna längre.

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback