Dessa julklappar

Jag säger inte att jag INTE tycker om julklappar.
Vem älskar inte dem?
Både att få och att ge.

Jag tycker bara inte om hysterin som kommer när man ska köpa dem.

Jag får en sån prestationsångest. Att vara orolig när man sitter där på julafton (juldagen med för mig i år) och undra om det leendet som ger åt mitt håll verkligen betyder att:

-ÅH det har jag alltid önskat mig!

eller:

-Le förtusan så ger jag någon annan detta i julklapp nästa år.

Men älskar julen! Så himla mysigt att samla familjen och mysa med god mat. Det är det bästa. Har inte firat ordentlig jul de 2 senaste åren då jag har arbetat på annan ort (läs i fjällen)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Älskade lillasyss. Du ska inte ha någon prestationsångerst över huvud taget. FÖr min del är julklappen att ni kommer till oss så vi får rå om er lite.

Kram kram från storasyss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback