2 jenter i en hytte:)

Hade först ingen att bo med under grand opening helgen.
Sen fick jag veta att supersöta Anna skulle upp.
Behövde inte ens fundera länge på vem jag skulle fråga.

Vi började båda två jobba i Stöten säsongen 06/07
och har funnit varann:)



Vår stuga


Senare flyttade Jonas in i vår stuga när alla hans vänner bestämde sig för att de inte kunde komma upp. Så klart att han får bo med oss. Försökte även att sova alla tre i samma rum men var tydligen inte tillräckligt trött att jag kunde sova med de ljuden som kommer från nederslafen. Jag gick och la mig i Jonas säng och på morgonen när jag vaknade låg Anna på soffan. Jonas låg kvar i vårt rum och sov som en gris. Gulligt kan man tycka - för det är han - men jobbigt när man ska upp 3 timmar senare. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback