slappen ute på ulvöya






vi åkte ut till en ö igår. Det va så himla fint väder att vi inte kunde hålla oss.
Efter att vi hade åkt till Ikea så tog vi och gjorde oss lite mackor och körde ut.
Himla mysigt. Satt och lyssnade på musik och läste i lugnet.

Sen började jag känna att de spratt till i benen. Tanken hade kommit på det
nya nintendo wiispelet (Mario Party 8) som jag ville hem och spela.
Slutade med att vi satt framför tvn hemma i 6 timmar och spelade.
Gick och la oss kl 2 på natten.. Nu sitter vi fortfarande här och spelar.
Meningen var att cheferna från stöten skulle komma till oss idag för en
fika innan de skulle vidare till DK med båten men de ringde precis och
stod i bilkö. Typiskt, vi som precis hade blivit klar med vår äppelkaka!

-Flytta på er för fan. Jag ska ha äppelkaka!

hördes i luren när de körde bilen då vi berättade för dem vad vi hade bakat.

Ajaj... nu ska vi till vänner och se på film. Får ta med oss kakan till dem.

Kommentarer
Postat av: Linda

aa men det är för jäkla roligt med tvspel :D jag är skitglad som kan spela massa nu haha.

Gu vad kul :) jag önska lite mer kompisar kunde flytta ner hit så man blev ett gäng :P hehe.



Lycka till med spelandet nu, ni lär ju sitta där nån timme till ;)

Postat av: Linda

Vilka härliga bilder!

2008-09-02 @ 18:57:59
URL: http://lindassblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback