condecco før ett år sen

Efter en sommar med massa fram och tillbaka tillsammans med min bæsta killkompis.
mycket kænslor hit och dit.
mycket skratt och mycket gråt
pirr i magen och irritation.

Før ett år sen satt vi och åt middag med hans mamma.
Næmnde något om att jag var singel och hon tittade på oss
och frågade om vi inte var tillsammans då hon trott de under sommaren.

Jag bodde hon honom næstan hela sommaren
och vi var vældigt kramiga å mysiga men inget mer
samtalet om att vara tillsammans har dykt upp men
førsvunnit lika snabbt då de blir krångel.


Når hon den kvællen frågade på Condecco om vi inte var
tillsammans tittade vi på varandra och så sa han ja=)
Blev lite chockad då jag gått runt och hoppats på det længe
 men inte velat hoppas på något då vi hade en perfekt vænskap.

Detta var 1 år sen idag.
Det ær lite tack vare dig Annika=)



jag ælskar dig Henrik!

Kommentarer
Postat av: Alisa

Håller med dig, det är itne lätt att vara i rampljuset. Får hålla tummarna för att hon återhämtar sig till 100% och blir den Britney hon en gågn var och bättre:)

Postat av: Ellinor

Sv: Aha, vad roligt :) Jag har inte sett ngt än ;)

2008-08-01 @ 11:00:40
URL: http://ellinor92.blogg.se/
Postat av: lisa

Grattis Grattis Grattis på ER stora dag!!! Tænka att ni stått ut med varandra under ett helt år. 365 hela dagar! Ojojoj, inte illa! Kør på så ær ni snart vid 100 ;)



Hoppas ni får en underbar kvæll och en ybermysig dag imorgon!



Massa pussar och kramar från mig till er små turturduvor!

2008-08-01 @ 13:08:40
URL: http://metrobloggen.se/hallen
Postat av: julia

hej jag undrar vad du tycker att man ska skriva i en blogg så att den blir roligare att läsa? hoppas att du kan svara :)

2008-08-01 @ 14:11:54
URL: http://jslnw.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Va roligt gumman. GRATTIS! Hoppas ni hade en underbar afton igår.

2008-08-02 @ 10:39:55
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Annika

GRATTIS! till er båda. Minns mycket väl besöket på Condecco L*

2008-08-04 @ 09:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback