vakna vakna!!

fattar inte varför jag alltid vaknar så himla tidigt
H bara muttrar när jag försöker väcka honom
tihi

borde vänja mig

idag e hela dagen inbokad
vi ska in till stan och fixa linser åt mig för att sen åka till universeum
jeeeeeij

senare idag så ska jag träffa mina kollegor från stena line och gå på liseberg och dricka massa för att sen möta upp H i stan och festa vidare med dem. kommer bli så himla kuuuuul!

ser riktigt mycket farm emot det
kanske lika bra att börja dagen genom att gå upp och duscha

klippte mig igår
min frisör sa att jag skulle passa bra i page (stavas de så??)

funderar faktiskt på att klippa de kort
hade vart himla kul att försöka göra ngt kul med håret.
bara de att jag verkligen försökt att spara så långt så många år...
 får fundera på de... hade vart kul.. kanske uppe i stöten.. så bra luft där uppe att de kanske ligger så bra som jag vill ha de??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback