solheim på stan

vart och festade igår med tessie tess...

gikc inte riktigt som planerat men de va himla kul! lärde känna en tjej från halmstad trevlig.
en sak fattar jag inte.
alla pengar som blir över från solheim och de event jag jobbade för går till childhood foundation.. varför vill inte folk offra 50 kr till barn som behöver de???

ajaa. what ever..




 50 kronor för att spela minigolf? allt går direkt till barn som behöver de-... kuuuul ed äventyrsgolf :)

 sara lövgren soundcheckar...


på väg hem från jobbet....

skulle dit idag med. gickupp bakfull coh inte alls sugen på att jobba. tog bussen in och går fram till tältet.. men där e allt borta!!! efter några samtal så får jag reda på att vi inte ska jobba idag.. varför kan inte ringa och säg de till en.. så sliper mna gå upp.. emn men. tessie kom in till stan och v käkade lite och sen gick vi å hämta hennes jack apå mårtenssons.. efter som hon glömde den där igår=)
knasunge.. nu ska jag va hemma i h-stad fram tills onsdag. ska bli skönt. ta de lungt.. scrappa lite.. säta in bilder i fotoalbum.. ta de lungt..

de va länge sen.. hinner kanske rensa ut min garderob med.. coh städa lite.. de har jag inte gjort på säkert 2 år....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback