rullande klot, rå fisk och en illutionist!

H och jag åkte in för att träffa Linnea och Tobias i stan.
jeeeeij
första gången H vart med på riktigt när vi ska träffa mina kompisar!

Linnea och Tobias e i stan för att kolla in en lägenhet. om de tackar ja så får de lägenheten från och med den 1 november! åååhhh. va kul!

igår bowlade vi... för fösta gånge på länge så vann jag... nästan i alla fall..
första serien är som alla vet bara träningsrunda:)
men andra serien så kom jag på delad 1a plats
och totalt så kom jag tvåa

mitt mål var att inte komma sist så jag tycker att jag lyckades himla bra:)

efter så blev de att ta oss in mot centrum för sushi och nudlar

och sen tog i oss hem till H för att kolla på "illutionisten"
helt ok film. men Tobias somnade efter halva...
104196-479image479
image482
image483
jag är bara glad att Linnea vart i stan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback