läggdax men ändå inte...

det börjar närma sig midnatt men det betyder inte att jag ska få lägga mig och sova.
utan det är snart dax för mig att fortsätta jobba snart.

 2 timmar til

sen får jag med sova.
om det nu går.

1a natten på båten är alltid värst...
igår hade jag himla svårt att sova
somnade runt halv 5.
imorse kl 9 var det någon som höll på att slå in min dörr
sov som en stock men efter det att min chef stormade in i mitt rum och väckte mig.

Efter det kunde jag inte somna om.
Så med 4½ timmes sömn i kroppen sitter jag här i min säng
Väntar på att jag ska ner till däck 7 och jobba igen.
Sjukt slut efter bingoturen vi haft idag
förbannat kul men sjuuukt stressad.

nu längtar jag bara efter att jag får krypa ner i sängen....

.... om de nu går att somna tidigt

image793

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback