veckans hiss och diss

å sjukt mycket tid det finns där man inte hinner sitta vid datorn.
och när man väl sitter där så e de inte så viktigt.
emn jag har faktiskt jobbat och när jag väl haft ledig så har jag inte hunnit eller orkat hissa och dissa.
men nu kommer veckans hiss och diss:

  Hiss:
*att stanna i grenå över helgen och kunna festa loss med sina kollegor.
*att ha någon som tycker om en så mycket att man hänger med ut och festar coh ger så mycket av sig själv att man faktiskt har kul trotts att man känner sig sjuk <3
*att få vara md om en chaffis strejk. visst synd för dem men de har gjort att vi har kunnat slappa mer på båten och lära känna varandra mer
*snart går jag av båten för att vara ledigoch åker på semester :)
*slipper regn och rusk om någon vecka!
*Linda
*stena line kollegor!
*H

  Diss:
att jag måste gå av båten imorgon och inte vet om jag någonsin kommer att träffa  mina stena kollegor igen. 
 - trotts bittra miner ibland så har jag haft iallfall 5-6 underbara vakter på denna båten. de två senaste var de bäst EVER!!! we rock Grenå!


att jobba på en båt är faktiskt så roligt som de låter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback