gårdags hiss och diss pga no time

gårdagens

  Hiss:
Liseberg!
så himla kul!
vi hade verkligen planerat hela dagen.
skulle bara gå på julmarknden i någon timme(så hur länge kan de lixom inte ta att gå igenom Liseberg lixom??)
men när vi hade gått igenom och sett allt och smakat på de mesta så hade de redan gått 3 timmar!
och så hade vi ju inte tagit oss ett glas eller åkt skrillor på isbanan!
så när den 4e timmen hade gått så tog vi vagnen tillbaka till lägenheten för att lagom slå på tvn och se när Spanien utklassade Sverige (grrrrrr!)
samtidigt som vi visade egypten bilderna (alla 400) samt åt upp godiser som vi vunni(twister, diam och marabou)
vilken toppen dag!!! kunde knappt bli bättre!

  Diss:
förstår inte varför jag envisas med att ha en dagens diss här hela tiden.
mitt liv är för bra för att försöka leta under varje sten för att hitta ngt att va negativ för.

men...

något att dissa igår va att jag ville slänga i mig mer mat och godis men orkade inte för att magen va så tjock.
varför måste de va så?
eller varför måste jag älska allt som är så gott att stoppa i munnen??

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback