fete fest med en favvo kompis

de märks att Emma i i halmstad.
igår skulle vi bara gå ut och käka lite
slutade med att jag nästan kröp hem.
Emma hamna på annan ort ;)

imorse när jag vaknade hade jg sprängande huvvudvärk
och när Emma ringde så kunde jag knappt säg mer än ätt ord i taget

trodde jag skulle ligga och snacka med ullrik hela morgonen :)


men efter 2 isglassar och en pizza så va jag på språng igen.
lite småtrött gick ajg hoppandes efter tomten i stan

gick faktiskt in med inställningen att jag skulle shoppa massa
men hittade INGENTING!

så de slutade med att jag gick in på lagerhouse och köpte mig en tvättkorg!
super fin

nu har vi käkat med syter yster.
och nu ska vi ut och dansa oss lurviga

få se om vi ses ngt mer.
orkar inte må likadant imorgon .. ELLER VÄRRE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback