chaffis strejk

på grund av att lastbilschaufförer strejkar i Danmark så blir de onödigt för oss att åka hem inatt.
det var på tal att vi skulle åka hem på onsdag igen när vi har tillräckligt med gäster
att de känns nödvändigt men sen tänkte de ju på att det var nästan
hela bestättningen som skulle byta av imorgon(tisdag)


tur det!


jag ville så gärna komma hem eftersom de vankas semester för min del
det var till och med så att jag började fundeara på hur mycket det skulle kosta att
ta tåg eller båt över till Sverige.

men som tur va så slapp jag tänka den tanken.
snälla Kapten Lundgren tänkte på oss stackare som redan vart på båten i en vecka
(eller så tänkte han på att han oxå skulle byta av imorgon ;))

så imorgon går båten senast halv 3 så att vi kan komma hem.
tur de med för att jag har redan bokat tågbiljett hem.

snabba puckar
snabbt hem och packa om till sommar
dagen efter snabbt till AMS för att sen åk aupp till gbg och kolla på resor med H.

jeeeeij

soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool!

image807

Kommentarer
Postat av: L i n d a s . L y a

TACK så mycket :D Du är mer än välkommen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback