oj! är jag så vuxen?

Vuxenpoäng.com - Hur vuxen är du egentligen?

Din vuxenpoäng är: 13.4


Din ålder borde vara 24.6 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
 
Tips på saker att göra för att få mindre poäng
  • Börja drick öl.
  • Åk till Hulsfred, dvs festivalen, inte staden.
  • Flytta ihop med några kompisar.
  • Ge dina krukväxter till grannen.
  • Sälj din bil, det är omiljövänligt.


ojsan... trodde inte att jag var så vuxen.... vuxen å vuxen.. vem skämtar jag med? 2 år äldre. men trodde aldrig att jag skulle vara så mogen ändå. alltid fårr höra att jag inte alls är vuxen.. hmmmm

det är bara det att jag har inget ica-kort, bor ju fortfarande hemma hos mamma å pappa när jag väl är hemma, jag har ingen bil. så vet inte hur "vuxe" jag är i så fall om det nu är vuxenpoäng.
jag jag dricker inte mycket öl - älskar vin
å vill inte till hultsfred - tycker om att resa typ yill kina, eller bara för att se olika saker
å gillar min agräna växter osm jag nästan aldrig vattnar

så hur vuxen är jag egentligen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback