mat



måste äta innanjag sticker till jobbet
behöver jag ens säg att jag inte vill gå upp så här tidigt?
e van vid att sova till elva iallfall

inatt somna agj vid 1
de sista jag tänkte va att jag bara skulle få sova 5 timmar
ganska van vid de sen guide tiden men nu är jag ju inte så van vid de. aja.. skit samma.

pappa va snäll å sa att han kunde köra mig. bra! då slipper jag ta bussen vid 7 å kunde sova en halv timme till :)

sen har det åskat å spö regnat i natt så så mycket sovet fick jag inte heller:S

aja.
borsta tänderna å sen sätta sig i bilen va inne i frysen hela dagen
-25 grader!!
tur att det bara är i tre dagar.
jag som lovade mig själv att jag inte skulle jobba där mer.
inget för mig. instängd i en dräckt där amn bar ser ögon coh knappt pratar med kollegorna för man ska jobba.

ska bli kul att träffa tessie ikväll iallfall. å carro å gå på modevisning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback