HJÄLP MIG SNÄLLA!

har en toppen kompis!
en kille.
träffa hoonom när jag va iväg och säsongade.
kramig å allt.
trodde verkligen inte att ja skulle kunna känna något för honom. 
jag va mega bra kompis med honom:S
nu efter säsongen så har vi umgåtts massa. jag vart hos honom en hel del faktiskt.

utan å gå in på detaljer så har jag börjat tycka om honom.
vet inte riktigt om de för att vi inte ses så mycket som vi brukar och att han fattas mig eller om det verkligen är för att jag tycker om honom som mer än en kompis:S
vill verkligen inte förstöra det som vi har ihop. vi är riktigt bra kompisar och han är en av de mest underbaraste människor jag träffat på länge. kan verkligen vara mig själv med honom och blir inte så där tyst å blyg som kan kan bli med killar.

när vi ses kramas vi mycket. sitter alltid i hans knä vart vi än är.
killar är så mysitiska. . då visste min vän att ja inte alls va intresserad av honom. så om vi håller på så här nu för att vi alltid har gjort de eller för att de e ng mer?

okej.. vi har kanske gjort ngt mer...
men de har vart när vi vart fulla...

suck
 söt e du iallfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback