hemma från gbg



då va ja hemma igen...
lite rastlös
det här är inte jag
sitta hemma och bara glo

blivit så himla rastlös nu på sistonne
åkt fram å tillbaka till gbg nu sen jag kom hem

åkte till gbg förra måndagen
peter hade fixat biljetter till matchen mellan IFK-HBK
så jag å hans föäldrar satt å skrek på läktaren :S
läskigt hur mycket jag har saknat fotbollen

mötte i Henke i gbg på tågstationen
tog en galss å satte oss i parken. så såg våra dagar för det mesta ut faktiskt. så kanske jag inte hade pallat av att göra om jag vart hemma men nu va ja ju inte de så de va himla mysigt.

hann fakstikt med det mesta
fick träffat carro å linda (de ja träffa på kreta å hade en toppen tid med å carro vart ju även med i Stöten:)
sen träffa ja P, jonas, tomas, thomas, tomas, eve å karin å hennes peter.
fick till och med träffat chefen från stöten.

henke va en ängel som lät mig sova hemma hos honom. sen vblev de ju lite hotell besök med.

behöver jag ens säg att de blev lite shopping med?
jag vet karin,
tack för att du iallfall försökte.
valborg betydde fest å samma i fredags.

nu e jag hemma och kommer (tyvärr) stanna här som det ser ut. iallfall i två veckor till
hur ska jag stå ut???
men det blir förhoppningsvis bara idag som jag inte haft så mycket å göra
imorgon blir de fika med Tinisen. inte träffat henne på länge å det ser ut som att hon kommer flytta hit.=)
kanske blir lite mer?

på fredag blir de att träffa carro eftersom hon ska jobba här i halmstad i sommar..wiiiiiiiiiiiiiiii
sen ska jag träffa tessie från kreta å kanske gå på modevisning på moon. (har nog fixat gratisbiljetter)


 
på tisdag eller onsdag kommer Simon. så himla kul det ska bli. saknat dig så himla mycket!

och som det ser ut just nu så väntar jag på att få reda på om jag ska få jobba för stena line i sommar.
å då flyttar jag antagligen upp till erika=)

jaaa, jag vet. de e dumt att flytta 40 mil bort när jag bor i halmstad som bara e ca 14 mil bort. men har setta tt de bara tar 4 timmar å kostar runt 360kr. så de e ingen fara.. ska j bara åka fram å till bara en gån i vekcna=)
å kan ju åka hem till halmstad eller va kvar i gbg. emn vill till erika.

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback