fikar med mamma en toppen solig dag på stan!




knas mamma.
alltid ta fram kameran när jag e med som hon kan skicka hem till våra släktingar så de ser hur mycket jag har vuxit

(mamma e från filippinerna å pappa svensk - alltid folk som frågar så nu e det avklarat ;)
skäms faktiskt lite för att jag inte vart å hälsat på. inte vart där på säkert 3 år.
vi har vart där vart annat år fram tills att jag tog studenten. sen betalar både jag och min lillebror vuxenbiljett på flyget och jag måste betala min biljett å resa själv att jag inte har haft råd att åka. vi brukar alltid vara iväg en månad eller iallfall 5 veckor. och denna vintern va ja ju i stöten och kommer vara i stöten nästa vinter med :S

kanske nästa vinter igen?
borde spara istället för att köpa kläder hela tiden.. ja jag veeeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback