shoppingdax

det blev en del shopping...
vet inte riktigt vad det är som har gjort att jag vart så dålig på att shoppa i siste... å bara titta på de jag shoppade idag..
 visst sminket va la ok...
men en väst... en regn jacka????
hoppas bara att jag inte behöver använda de så mycket i sommar. tänkte mest köpa de efter som jag kommer att behöva de till vintersäsongen i stöten...

och min data väska gick ju sönder när jag gjorde min praktik i Bad GAstein förra året att jag måste köpa en ny. bättre sent än aldrig...





blev så glad. vart å hämta ut min mobil idag. det hade gått sönder. skärmen va helt väck.. jag va helt säkert på att jag skulle få tillbaka den utanatt de gjort ngt för jag vet mycket väl om att den hade vattenskador.. men de hade fixat den. kameran fungerar och man ser något... wiiiiiiiiiiiiiiii!!
jag behöver asså inte köpa ngn ny mobil... toppen....!!

nu ska jag jobba.. kul... NOT!
men får glädja mig att jag ska till göteborg igen över helgen.... ska bli sjukt kul. träffa lite stena line kompisar, å kanske du karin vill umgås lite med mig. kanske till coh med kan unna mig lie shopping av vanliga sommar kläder????


pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback