life goes on...

de här hänt en del faktiskt i mitt liv sen jag åkte från stöten. mycket nyheter... goda som dåliga..

lite bra nyheter är att jag har fått jobb för stena line. börjar officiellt den 9 juli... men kommer nog börja tidigare. ska åka med båten på torsdag(imoprgon) och ska prata med min ansveriga då och fixa så jag kan börja lite tidigare. sen har jag nog fått jobb i ludvika lite extra med=) så nör jag väl kommer upp till erika så kan j iallfall jobba lite jag med=) de va ngt restaurang jobb... wiiiii

hängt ganska mycke ti gbg sen jag kom hem. har ju inte så många kompisar kvar i halmstad så jag bor mycket hos henke. många av mina vänner bor ju i gbg så de e skönt att jag får bo hos honom. mycket tacksam=)


rest runt en del annars sen jag kom hem. vart bland annat i kalmar och på öland å myst.. hur härligt som helst. och sen en del i varberg då henkes pappa har ett toppen hos här...

framtiden är fortfaraande lite ovis.
kommer att vara här nere tills på fredag tror jag. sen åker vi upp till gbg för att fira älskings-karin, peter (hennes pojke så kalrt) och jimmy. ska bl hur kul som helst. inte riktigt koll på va ja ska ha på mig. emn eftersom skatten har kommit - och jag just nu älskar att jag har varit reseledare vilket medbringer femsiffrigt belopp in på kontot- så tänkte jag kosta på mig med en super fin klänning=)
jag ska bara få upp mitt visakort till gbg som skall skickas med post idag.. jaghar supit bort mitt kort för 2a gången på 2 månader..!! galet.. nu blir jag lite arg på mig själv..

men men.pappa å mamma e klippor som hjälper mig=)

nu ska jag nog ut i solen.
henkes kompisar har vart här. igår va vi på stranden hela dagen å götta oss. kastade frisbee å givck i vattnet. inte så kallt faktiskt.

sen gick vi till majas vid havet på kvällen (henke va "sjuk"  å stanna hemma och lipade ;) ni kanske känner till den reklamen med killen som säger att vi tjejer klagar för att vi föder barn bla bla bla... och att vi inte vet hur det är att ha en riktig förkyldning... he he.. sån vahn igår) vi firade in nationeldagen med bubbel som henkes pappa payade... mycket riktigt faktiskt.. trevligt trevligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback