gäääääääääääääääääsp!

satt å laddade upp bilder som ja skulle framkalla inatt. de tog 2,5 timme.. ska de verkligen ta så lång tid när man laddar upp nästan 300 bilder??
har inte framkallat sen jag gick skola i båstad.. typ 1 år sen iallfall. har foton från kreta, bad gastein, stöten och lite mer att framkalla.. och nu har ja inte framkallat de från stöten ännu.. d lär ju bli mycket mer bilder.
men nu ska jag ju inte iväg förrän på söndag så jag ville ha ngt att sysselsätta mig med :)

what eve..
somnade vid kl 3 och nu vid 10 väcks jag av att de borrar utanför mig!

fattar de inte att de finns folk som sover???!!!
och tro mig.. de kommer inte att bli klara med de idag inte... de e massa kvar.. lägga nny asfalt osv...
de betyder att jag ska stå ut med detta helvete hur länge som helt.. iallfall den här veckan...

kommer ju komma ursliten till jobbet på söndag:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback