ett slag mot hjärtat

i lördags fick jag reda på en sak som fick mig att falla bakåt å undra om jag någonsin kommer att kunna resa mig upp igen och gå rikrigt ordenteligt.

mitt ex P va ju otrogen när han hånglade med en tjej i januari.de va därför de tog slut lite senare för att jag inte pallade att tänka på de. kunde ju inte riktigt lita på honom... även om jag vet om att han ångrade sig sjukt mycket och hade gjort vad som helst för att de skulle fungera så pallade jag inte med de..
vi hade kanske vart tillsammans i 2 månader och han blir så full när han är ute coh festar med mina bästa kompisar att han hånglar med en annan tjej...

fine.. nu har jag ju kommit över det.. och vi kunde vara kompisar igen ... även om han kände att han ville försöka igen...

men i lördags fick jag av en händelse (ett misstag) reda på vem de va han hånglade med.. hittills har jag trott att de va en jag inet kände...P hade tjatat om att vi måste ses när jag kommer till gbg och eftersom H skulle ner till båstad och festa tänkte jag att P kunde hänga med till de stället jag skulle med mina kompisar och titta på DK-SV matchen.. men på väg dit så stannade vi för att handla mat för att vi skulle grilla... då hoppar alla utom jag och en kompis som va med den kvällen allt hände, ut ur bilen för att handla.. min vän frågar hur det är mellan mig och P om vi fortfarande va tillsammans. då förklarade jag att P hade vart otrogen. att jag hade ringde samma kväll ochsagt att jag gärna ville flytta ihop med honom.. efter att han hade tjatat sen vi blev tillsammans bara för att jag skulle kunna bo i gbg.
ja just de han hånglade med E!min vän
VAAAA?!! jag
jag skämtade bara min vän
ok tänkte jag och tänkte inte mer på de.

men när vi kommer fram så fick jag en konstig känsla i magen så va tvugen att fråga en av mina bästa kompisar som oxå va med den kvällen... å hon behövdeinte säg ngt...
då fick jag de bekräftat..

P hade hånglat med E som va en av mina bästa kompisar !!!!!
umgås med henne varje gång jag är i gbg nästan.!!

fem månader senare får jag reda på de av ett misstag.

känns som om jag inte är mig själv.
visst jag har kommit över honom... men tanken på att jag inte kan lita på mina bästa kompsiar längre känns så konstigt!
trodde jag kunde lita på dem.


HELVETE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback