bilder från öland



jag och H åkte i förra veckan till Öland för att hälsa på Erika å Måns.
Hans mor va bortrest så vi fick lov att ta bilen. Fast H hade sagt att vi skulle till Halmstad å hem til lmig.
lite stor skillad . 13 mil till halmstad å 50 til löland.
asså 100mil fram å tillbaka och 30 till halsmtad.
det vill säg 70 mils skilland. oj oj oj
mne frågar hon mig kommer jag att säg sanningen.. kan inte ljuga för föräldrar=)

vi åkte iallfal ltill måns stuga. sjukt mysigt. T och S kom oxå för att joina oss.
en stuga utan dusch eller riktig toa.. mycket enkelt men himla mysig=)

vi drack och laga mat i 2 dagar..


 när vi fått i oss en del gav vi oss på att spela kub... måns håller ett rabarber blad i handen..



best friends=)



å när vi skulle lämna stugan vart vi ju tvugna att diska.. och efter som vi inte hade rinnande vatten fick vi lov att pumpa upp vatten ur brunnen.... killarna fixa:)


himla mysigt. sen stack vi till solliden.. lite för överskattat måste jag säg
norrvikensträdgårdar e sjukt mycket finare..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback